Monday, July 24, 2006

ooo...camtue rupanya...

Hah! mana aci...nud dah ada new hobby..everytime he's with me he'll be whispering to my tummy..he claimed that he is communicating with the baby...previously I definitely hear every single word he whispered to the baby but now he refused to let me hear what he said...mana aci camnie...daddy ada komplot ngan baby ke..??? kot ye pun biar ah dia keluar dulu kalo nak ajak dia gi main futsal ke main bola ke..nak kena nih..!!!!!

haaa...kakak refused to sleep with me when nud's away..she told mummy that she dun want anything bad to happen...sbb dia takut ter'side kick' my tummy masa tido ehehehe..nanti terberanak plak dia ckp..taupun tido tuh buas...

I think i'm gonna get a combi/ graco stroller for baby..orange color..quinny is BIG TIME expensive...can't afford..tp kalo teddy ke...tok SP nak sponsor..ambik aaa hehehee...milk bottle lak beli avent..lg aper ye..syok gak surfing for baby punya goods nih...

3 comments:

Anonymous said...

i takbli2 lagi stroller pun leen..hehe,but will do la soon.combi collection mmg cun and lightweight,senang aa nk lipat2!

happy surfin for bb stuff babe!
mmg syokkkkk!
nak2 skangnni tgk MEGA SALE!
go grab em'...

Anonymous said...

bli sweet cherry je pun ok dahh ..
xyah bli mahal2 ..
duit tu buat bli lens laa ..

Emmil's mummy said...

ted: ala ted..beli kat care4 pun leen tak kisah punya hehhehehe..