Sunday, March 19, 2006

Mari bersuka-ria

Last week sempat gi Matta fare. Booked hotel for the Jakarta trip.Not that cheap mmkayy...we got to pay RM1.7k for 3 nights stay.. for 2 couples.So, kira2 dalam RM425 aa per pax for the 3 nights...I can get cheaper rate tapi jalan dgn in law takkan nk duk hotel ciput kot hehehe...ikutkan hati belasah je duk 3 star hotel yg satu bilik 90 hengget ke...3 malam baru 270 hengget...ala..nk tido jer pun..siang2 sure dah berjalan sakan..
Pegi kenduri shah kawin..actually mamat nie 2nd photographer masa aku dgn nud kawen.excited nkgi kenduri dia sebab nk tgk la photographer kawin sapa ambik gambar...believe it or not...dia jugak yg nak ambik gambar kitorang...dey shah..saper yg kawin nih...?? pueh kitorang remind dia ko tue pengantin shah...duduk sopan2 sket..bak sini camera tuh kitorang capture..yerlah ..takder la selawa dia ambik kan..maybe sebab tue lah kot..dia nakgak berkepit dgn camera dia..bini dia pun dia buat dek jek muahahahaha...
I got this rumours saying that my best friend is having their "zaman gelap perkahwinan". Ada 3rd party lah apa lg...and to my suprise...betina gila yg kacau laki dia tuh is younger than us...umo 23 rasanya...come on la...have a life..takkan desperate sgt kot sampai nk kena carik laki orang...cheap sale betul...uterus tue pun belum tentu leh guna aaa...bodo...production system pun tak complete lagi...mati je cepat..masuk neraka terus..dah namanya pun buat maksiat tue tempah neraka kan..kan..kan...
My dept is having the Q1 Burfday Celebration tomorrow and my task is undeniably the utmost important...Beli cake hehe...weii...no cake no burfday celebration lor...but i have this dilemma..i am indeed an avid fan of secret recipe but to my suprise..this time they want this fruit cake yang boleh dapat di kedai-kedai ca ya nun alif kebanyakan...what the &^%^$%^$%$...I have my burfday in Q1 as well..I have the dept money and i have the rights to decide what cake i want for tomorrow...and if only i bawak the fruit cake tomorrow adalah bukan kerana untuk memenuhi selera tekak kawan2 opis yang lain MELAINKAN HANYALAH....SOLELY UNTUK membodek my manager yg asyik duk hint nak cake tuh since SGM meeting that day..well,focal time is just around the corner...I want to please her till the last bit ah ...petrol price has increased la..takkan gaji tak naik kot...melampau...!!!!!..

No comments: